Potrivit statisticilor, aproximativ 70% din accidentele in trafic sunt cauzare de explozia anvelopelor in timp ce cifra reala ar fi mai mare de 80%. Statisticile SAE arata ca sunt peste 260.000 de accidente cauzare de cedarea cauciucurilor si aproximativ 75% dintre acestea sunt cauzare de presiune scazuta sau scapari de aer. In Statele Unite, NHTSA a demarat un proiect pentru ca toate vehiculele sub 4500Kg greutate neta sa aiba instalat sisteme TPMS.
Cauza principala o constituie timpul indelungat de condus sub presiune sau temperatura anormala ce cauzeaza uzara caucicurilor ce ulterior duce la explozia lor. Scopul TPMS consta in a notifica soferul pentru a mentinea anvelopelor in conditii corecte in timp ce conduce. Asa cum arata si figurile de mai jos, in figurile B si C anvelopele se abrazeaza datorita presiunii scazute (figura B) sau a presiunii prea ridicate (figura C).
FunctionareProdusul nostru TPMS foloseste circuite integrate sigure, stabile si sunt usor de instalat. Sistemul TPMS este unul dintre cele mai avansate sisteme din lume.
1. Receptorul TPMS afiseaza presiunea si temperatura anvelopelor.2. Monitorizare in timp real a temperaturii si presiunii anvelopelor.
3. Funcionalitati puternice: Avertizare presiune scazuta, presiune mare, scapari de aer si temperaturi inalte
4. Avertizare blocare senzor
5. Acuratete foarte mare si timpi mici de raspuns
Senzori presiune roti pentru orice autovehicul
Receptor | Emitator | |||
---|---|---|---|---|
Tensiune alimentare | 12V±3V | Curent static | < 0.8µA | |
Temperatura operare | -40~+85 grade (LCD:-30 ~+80) | Baterie | > 5 ani | |
Curent static | <12mA | Curent operare | <12mA | |
Umiditate | 5~98% | Temperatura operare | -40~+125 grade | |
Eroare presiune | ±0.1Bar(10kPa) | |||
Umiditate | 5~98% | |||
Eroare temperatura | ±2 | |||
Marja presiune | 100kPa~450kP | |||